А на място на изгасен мотор влиза ли?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Четвърта скорост не влиза.
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеА на място на изгасен мотор влиза ли?
никаква разлика.sigpic156 SW 2001 бивша.
Comment
-
-
Или тампон да е дал фира?
Това за мърдането го написах, защото скоро на един приятел не искаше да му влиза 4-та (не кара Алфа) и като огледа нещата и се оказа, че му се развили болтове на кутията и мръднала....
Comment
-
Тази кутия е на жила. И да има вариант да мръдне не я бърка. Все пак нека се провери механизма на лоста преди да се разколачва кутията.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Случвало ми се е на няколко пъти този проблем даже и на моята кола. Сваляш капака на 5-та скорост. В долния край са прътите които задвижват вилките. Пръта който задвижва вилката на 3-та и 4-та е най-отдолу и обикновено попада някои боклук и механично пречи на включването. При мен на два пъти имаше парче от зъб - първия път карах над 30 000 км преди следващо парченце зъб да я блокира и след това се разбра, че парченцата са от планетите и сателитите. Разгледай внимателно какви са боклуците там за да се прецени дали има по-сериозен проблем.Last edited by stenli; d.m.y г., 18:58.
Comment
-
Това може да се разбере лесно. Като се опита да сложи 4-та на място, на запален мотор с натиснат съединител. да не се натиска обаче. Просто с лекота да се помъчи да вкара 4-та и до където стигне лоста да го държи така и леко да отпусне съединителя. Ако прихърка леко то може и да разкара парченцето от там. Но пъ може и нещо лошо да стане за тва трябва внимателно и с бърза реакциа над съединителя. То е на 4-та все пак там на празен ход няма голяма сила и няма да направи беля.
Другия вариант е от пред от лоста къде е хванато жилото да се помъчи да вкара 4-та на загасен мотор.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Много трудно могат сами да се махнат боклуците. особено ако е парченце от зъб.При мен се беше забило в алуминия на капака на 5 тата. Махаш колелото , пластмасовата кора, 5-6 болта и капачката е долу. Почистваш, малко силикон и сглабяш. За утре не е проблем да направя малко снимков материал.Last edited by stenli; d.m.y г., 19:16.
Comment
-
Да, то не е кой знае каква работа... например за тебЧовек който се занимава с това изобщо не му е проблем
Ако колегата има желание, инструменти... тъкмо ще си смени и маслото
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение......Ако колегата има желание, инструменти...
знам обаче как работи двигателя.
-прави бррррррррр.....ъъъъм.sigpic156 SW 2001 бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщениеКолко излиза ремонта на кутията и колко време ще издържи колега?
и повярваи ми понякога и втората употреба си иска ревизия,но наи неприятното е когато се наложи да свалиш отново!!!за да я направиш!!
Comment
-
Първоначално публикувано от to6ko Покажи съобщениесъс сигурност ремонта е по евтин отколкото втората употреба!(няма да казвам цена) а за това колко ще изкара зависи кои и как ще бърника в нея!--
и повярваи ми понякога и втората употреба си иска ревизия,но наи неприятното е когато се наложи да свалиш отново!!!за да я направиш!!Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
Comment